Jäseneksi liittyminen

LIITTYMINEN INSINÖÖRILIITON JA LAPPEENRANNAN INSINÖÖRIT RY:n JÄSENEKSI

Lappeenrannan Insinöörit on jäsenyhdistyksenä Insinööriliitossa ja näin takaamme jäsenillemme kattavat Insinööriliiton ja oman paikallisyhdistyksemme jäsenedut. Liittyminen onnistuu sähköisesti Insinööriliiton verkkosivuita, josta löytyy runsaasti lisätietoa eduista, maksuista ja palveluista.

LAPPEENRANNAN INSINÖÖRIT RY:n JÄSENHAKEMUS

Jos haluat liittyä vain Lappeenrannan Insinöörien jäseneksi ilman liittymistä Insinööriliittoon, voit täyttää ja lähettää alla olevan sähköisen ilmoittautumislomakkeen suoraan yhdistyksellemme. Yhdistyksemme johtokunta käsittelee hakemuksen seuraavassa kokouksessaan ja vahvistaa jäsenyytesi.

Jäsenmaksu 36e / vuosi. Rahastonhoitaja lähettää laskun liittyville sekä nykyisille jäsenille vuosittain sähköpostilla / postilla. Yhteystietojen perusteella.

Paikallisyhdistyksen tarjoamat edut
- yhdistyksen järjestämät tapahtumat
- SporttiKlubi toiminta

Ohjeet:

- Täytä hakemuslomake huolellisesti ja tarkista tiedot ennen lomakkeen lähettämistä.

- Markkinointikielto VOIMASSA / EI VOIMASSA voit estää kirjeillä, tekstiviestillä ja sähköpostilla lähetettävät jäsentapahtuma- ja jäsenetutiedotteet. Markkinointikielto ei koske jäsenmaksua ja yleisiä kokouksia koskevia kutsuja.